Warehouse ImmERP este o solutie software pentru gestionarea operatiunilor din depozite, care sincronizeaza datele colectate cu programul de gestiune ImmERP. Poate fi folosita de orice companie, indiferent de marime, pentru administrarea fluxurilor de marfuri si produse. Sunt incluse doua componente: aplicatie front-office, pentru terminalele mobile si webservice care asigura comunicarea cu ImmERP.
Pentru folosirea aplicatiei, este necesara autentificarea utilizatorului. Acesta poate introduce datele manual sau poate scana un cod de bare de pe legitimatie. Aplicatia faciliteaza efectuarea de identificari, receptii, comenzi noi, validari comenzi si inventarieri.
Pentru identificare, dupa scanarea codului de bare, se afiseaza pe ecran informatii referitoare la cod de bare, denumire, categorie, pret unitar cu si fara TVA, cantitate in pachet, unitate de masura si stoc total.
Accesarea meniului Receptionare faciliteaza efectuarea operatiunilor necesare pentru primirea marfii. Este posibila selectarea furnizorului si a documentelor conform carora se face receptia. Meniul permite efectuarea de retururi de marfa (prin introducerea cantitatii cu minus in fata) si stergerea selectiva sau completa a liniilor receptionate.
Pregatirea comenzilor se poate efectua prin accesarea meniului Comanda noua. Clientii se pot selecta dintr-o lista derulanta iar articolele se pot adauga in comanda prin scanare. Costul total al comenzii se va calcula automat. Comenzile noi introduse astfel sunt automat validate in ImmERP.
Meniul Validare comanda permite validarea comenzilor date in pregatire prin scanarea sau introducerea manuala a codului unic de identificare. Se pot efectua modificari ale cantitatilor si produselor introduse. Comenzile validate sunt vizibile in timp real in ImmERP. Fiecare linie validata contine detalii despre operatorul care a validat linia, precum si data si ora validarii.
Meniul Inventariere faciliteaza efectuare de inventare. Este necesar sa existe un inventar deschis in ImmERP pentru a putea fi efectuate operatiunile specifice cu terminalul mobil. Dupa validarea inventarului se vor crea documente de diferente in ImmERP.
Principalele avantaje ale aplicatiei Warehouse ImmERP sunt::
- identificarea produselor prin scanare, cu afisarea de informatii precum: denumire, categorie, pret cu si fara TVA, cantitate nominala, stoc total;
- receptionarea produselor prin scanare;
- introducerea si validarea de comenzi;
- inventarierea, cu vizibilitate in timp real;
- compatibila si cu alte software-uri de gestiune, ca ResurseERP si PlatphormaSQL.
Warehouse ImmERP ruleaza pe terminale mobile Zebra, Honeywell si Datalogic cu sistem de operare Windows CE sau Windows Mobile.
Pretul afisat este pentru 1 licenta pentru terminalul mobil. Livrarea se face electronic, pe e-mail, iar licenta este gestionabila din interfata online. Pachetul contine solutia software, documentatia si manualul complet si detaliat pentru instalare si utilizare. Nu sunt incluse servicii de instalare, training sau personalizare.
Etichete: software, barcode, inventory, warehouse, ImmERP, ResurseERP, PlatphormaSQL